۱۱ مهر ۱۴۰۳، ۱۲:۰۵

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی:

نقطه صفر تاریخ نزدیک است/ شکست هیمنه پوشالی دشمن

نقطه صفر تاریخ نزدیک است/ شکست هیمنه پوشالی دشمن

اراک- فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: نقطه صفر تاریخ نزدیک است و تحولات شگرفی در خاورمیانه ایجاد می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار مرتضی عمومهدی پیش از ظهر چهارشنبه در اجتماع مردم اراک در حمایت از اقدام قاطع سپاه پاسداران در عملیات موشک‌باران اسرائیل ضمن اشاره به ایستادگی مردم اراک در دوران دفاع مقدس مقابل دشمن اظهار کرد: اکنون در نقطه حساسی از تاریخ ایستاده‌ایم که نقطه عطف تاریخ و تعیین کننده سرنوشت بشریت خواهد بود.

وی تصریح کرد: اکنون مظلومان عالم و مستضعفین مقتدر شده‌اند و به این اقلیت قلدر و آدمکش هیهأت منه الذله خواهند گفت.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: در نامه‌ای نخست وزیر پیشین صهیونیست خطاب به ساکنان فلسطین اشغالی نوشت: با این روشی که اسرائیل در پیش گرفته است ۸۰ سالگی خود را نخواهد دید همچنین رهبر معظم انقلاب نیز فرمودند اسرائیل ۲۵ سال دیگر را نمی بیند که به لطف الهی تحقق این وعده آینده نزدیک است.

وی با اشاره به اینکه نقطه صفر تاریخ نزدیک است، افزود: صدای شکستن استخوان رژیم کودک‌کش زیر پای کودکان فلسطین و غزه به گوش می‌رسد.

سردار عمومهدی تصریح کرد: منطقه خاورمیانه و غرب آسیا در آینده‌ای نزدیک، شاهد تحولات شگرفی در حوزه امنیت، پیشرفت و فرهنگ علم خواهد بود.

وی تاکید کرد: اسرائیل را در حال فروپاشی است و امیدواریم به زودی در مصلای بیت المقدس اراک، جشن پیروزی بر اسرائیل را برگزار کنیم.

شهادت سید حسن نصرالله به لطف سپاه به شادی بزرگی تبدیل شد

مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی نیز ضمن قدردانی از حضور گسترده دانش آموزان و اقشار مختلف مردم گفت: حمله موشکی شب گذشته ایران به اسرائیل مصداق تفسیر عملی سوره مبارکه فیل است و اسرائیل منفور تأثیر اقتدار ایران را در میان محاصره پایگاه‌های دشمن مشاهده کرد.

حسین مولوی تصریح کرد: شهادت سرافراز سید حسن نصراله به لطف نیروی مقتدر سپاه پاسداران به شادی بزرگی تبدیل شد و حماسه‌های شگفت انگیز دیگری را خواهد آفرید.

کد خبر 6244388

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha